Sblut23 Kızlar sezeryan doğum yapacağım özel hastane de açıklığa bakıyorlar mı? Bir de NTSye kaçıncı haftada giriliyor ücretli mi? Ben şuan 31 haftalığım
Babyiveannesi Sblut23 evet ücretli canım nts ben 34 de falan bağlandım nts ye özel hastanede 20 teleydi
Sblut23 Babyiveannesi onu hiç demiyorum zaten sırf sezeryan olayım diye özele bir sürü para vericem 😄😄