1234seda Merhabalar 20 haftalık hamileyim bugün bebeğimin hareketi ara ara hissediyorum düzensiz olması normal mi? 19. Haftamda ilk hissetmiştim
minikkoalammm 1234seda 30 haftaya kdr normal cnm birgn çok harakt eder diğer gün daha az ve nadir harakt eder
1234seda Clementinee Teşekkür ederim ilk hissettiğim zaman daha sık hissettim bugün biraz ara ara nadir hissetim ☺️🙏