İyi akşamlar herkese 7 haftalık 2.kez annelik heyecanı sarmıştı bugün ilk kez doktora gittim ve en büyüğü 16 cm olan kistlerin deolduğunu öğrendim doktorum jinekolojik onkolojiye gönderdi başımdan aşağı kaynar sular döküldü hemen özel de olan doktoruma gittim ve doğruladı özeldeki doktorum 12 cm olarak ölçtü en büyüğünü ve hamileyken ameliyat yapılıyo artık korkma dedi salı günü onkolojiye gidicem ama ağlamamak için zor duruyorum ikiside bebek iyi dedi tek tesellim nolur dua edin bi sorun çıkmasın