Ozlem42 Adetim 3 gün gecikti doktor önce ultasrondan baktı bişey göremedi gebelik görünmüyor ama kanda bakacağız dedi sonuclarım cıkmadı gebelik 4. Haftada görülürmü ultrasonda
Asiyes Ozlem42 beta testi verin henüz küçükse hamile iseniz gözükmeyebilir benimde öyle kan da çıkmıştı ultrasonda yoktu mesela 10 gün sonra gel dedi öyle gözüktü ultrasonda
MaBelle Ozlem42 bir önceki gebeliğimde 4+1 de muayeneye gitmiştim. Rahimde kalınlaşma var dedi ama kese yoktu. 1 hafta sonra gördük keseyi. Kalınlaşma görmediği için öyle demiş olabilir. Kan sonucunu beklemek en iyisi ☺️
Ozlem42 Ama şey dedi gebelik görünmüyor derken kese dedim 6 haftada gorünüyormus dedi ondan demiyorum rahim duvarın ince suan kalınlasması lazımdı gebelik olussaydı dedi rahim kalınlıgından yola çıktı
Cananyildiz Ozlem42 kese görünmeyeblr ama doktor rahmin durumundan anlıyor duvarn kalnlaşması ve baska belirteçler
Ozlem42 babypoemnur stresten olabilir dedi doktor bide amh hormon değerim dusuk zaman gecıktce adet düzenünde bundan kaynaklı bozulacak dedi bozuldu yani resmen