Tezgelsenay
Kizlar bugun kontrolum varfi nst de bebek hareketleri yavas cikti . Her ihtimale karsi yatisim verildii 38+3 haftalik hamileyim bu arada . 4 kere nst ye baglandm araliklarla neyseki en sonuncusu guzel cikti. Ve ilk defa cati muayenesi oldum 1 cm acıklık vardii . Haftaya saliya kadar bekleyecek doktorum kendi sancim olmazsa suni verilecek cok korkuyorumm 😏😏😏