Gunesimveben Dyguonr bana dr um 2 kisi onermisti eyüp ekici ve ali ipek. Eyup bey biraz pahali geldi 425 tl demisti. Ali ipekte karar kıldık 280 tl verdik. Kendisi servet unsal tıp merkezinde istedigin ana hemen randevu veriyorlar. Birde kuzenim ve esi dr eyup beyi genelde riskli gebelikle cok iyi dediler bi riskin yokken illa gitmen gerekmez dediler o yuzden ali beyi tercih ettim
Afife01 Özel keçiören hastanesinde 55 Tl ye detayliya girmiştik canım biz gayet memnunuz hastaneden de
Pnrmhmmd Afife01 ne zaman yaptırdın canım bende Keçiören deyim de yaptırmak istiyorum. Bide kaçıncı haftada yaptırdın
Deletedmom9885 Ortadoğu hastanesi 375 lira demişlerdi ama egm indirimleri var. Kendi doktoruma muayne ve detaylı ultrasona 320 lira verdim. Normalde 67 lira doktorumun muayne ücreti oda indirimli fiyatı tabi.
Dyguonr Gulistan benim bu hafta içinde çektirmem lazım hacettepe ye gidiyorum ama orda randevular dolu olduğu için çektiren edim gün verirler mi sizce yakın bi zamana
Annecik Gulistan canım esler giriyor mu devlette ne kadar ilgileniyorlar. Ben de yarına randevu aldm devletten kadın dogum uzmani beni o gun renkliye yonlendirir mi
delettdmom66 Gulistan öncede randevu falan almak gerekiyomu canm acaba hani direk gidip cektirebiliyomusn
Gulistan Annecik atatürkte griyomuş bnde blmiyodm eşin grenez dye gelmedi meger alıyolarmş.bna bi hafta içinde gün verdiler canm
Senibekliyoruz Ali İpek mükemmel bir doktor, ilk hamileliğimde doktorum önermişti çok memnun kalmıştım, şimdi yine hiç tereddütsüz Ali İpek’e gideceğim.
Tubil Ali İpek Atatürk eğitim araştırmadan ayrışmış diye duydum şu an nerde muayene ediyor bilgisi olan var mı