Bugün sağlık ocağına gittiğimde idrar tahlilinde protein görüldü ordan çıktım kendi kadın doğumcuma gittim orda ki tahlilimde gözükmedi anlam veremedim hangisi doğru 🤷🏻♀️ Ama tansiyon çok önemliymiş bu konuda sürekli ölçmek gerek sadece tahlil önemli değil tansiyona göre ilerliyorlar 😃