Sedeffuslu Merhabalar bugün kontrolüm vardı ve doktorum suyun az yatış yapıp takibe alalım dedi su azalmasında erken doğum olur mu 34 haftalığım
Papatya-Kokusu Sedeffuslu 33 haftalıkken doğurdum bu sebepten kocaman oldu simdi oğlum 20 aylığız 1830 gr 45 cm doğmustu suan 14.600 gr 86 cm hiiç dert etmeyin 😊
MerveLn Sedeffuslu Benimde az çıktı havuç suyu bol su istirahat önerdi 2 güne bir kontrol için çağırdı hiç yok değil ama aksilik görürse alırım dedi şuan 36+5 iz
Sedeffuslu acemianne78 aslında hiç bir belirtim yok ultrasonda baktı bide nst ye bağladı ona göreyatış verdi doktorum
Papatya-Kokusu Sedeffuslu sınırdaysa doğum olmaz altına dusunce alıyorlar genelde ilk yatısında serum takviyesiyle normale dönmüştü suyum sonra tekrar azalmıstı ama
Miniminakliya Sedeffuslu Anladim canim gecmis olsun benimde az ama alt sinirdaydi hemen hemen 5 cm ölcüldü 2-3 haftadir ama simdi tam 40. Haftamdayim yani bi sorun olmadi ☺️ İnsallah seninde oyle olur
Sedeffuslu MerveLn aynen benimde günde en az 3 litre su iç dedi inşallah sağ salim olur bebeklerimiz 🙏🏻☺️