AngeL- Ben bir kadın hastalıkları ve doğum doktoruna gitmiştim bana Meryem Ana otunu önermişti. Doğumu kolaylaştırdığını biliyordum da gebe kalmaya yardımcı olduğunu bilmiyordum dedim o da sen bilmiyorsun ama ben birçok örneğiyle karşılaştım dedi hatta aşılama tutmadı ama bununla hamile kalan birkaç gebem var demişti. Ben denemedim canım henüz o yüzden doktorun dediğini iletiyorum. 😊