38.haftadayım . Doktor bebek iri başı büyük sezeryan gözüküyor büyük ihtimalle diyordu . Geçen hafta 3444 gramdı bu hafta 3800 olmuş . Bebek 4 kiloyu geçebilir ama normal doğuma engel bi durum yok çatı muayenesi yapalım dedi . Çatı muayenesi yaptı . Şimdiden 1 cm açıklığın var. Doğurursun sen dedi . Haftaya tekrar kontrole gitçez . Çok korkuyorum iri bebek normal doğum yapan var mı aranızda bi sıkıntı çıkar mı ?