Beybisininannesi Kızlar hangi Markaları tercih ettiniz? Fiyatlar nasıl? Kaçlı set almak mantıklı? Ya da kaç set aldınız 😊 Resimli de atarsanız fikir olur belki🐥🐥
Clementinee Beybisininannesi https://www.hizliresim.com/omcfks6 https://www.hizliresim.com/b9dfo2k Ben 10 lu aldım canım bir tane 2. Ci almadım henüz
S02_ Beybisininannesi ben hastane çıkışı 10lu Polo’nun takımını aldım 180 tl gibi bi fiyattı 2 tanede 5li takım aldım e bebekten onlarda 50 tl gibiydi fiyatı
Ceysii01 Beybisininannesi bende dolaptan 10lu iki set aldim ikizler icin hhenuz erken ama uygun buldukca almaya calisiyorum 115 tl
RumeysaNur34 İki takım 5 li ebebekten aldım canım https://ibb.co/JxVbjGR İnstagram butikbebecik den 11 parça isimli hastane çıkışı yaptırdım https://ibb.co/Jcj0MNB Teyzesi de bu takımı yaptırıyor https://ibb.co/0f1x47y 🥰 yani yanıma yedek 2 tane de tulum alacağım yeter bence 😅😅
Beybisininannesi S02_ 10lulara bakıyorum da trendyolda geneldd hep 250tl üstünde Mağazalarda daha mi uygun acaba
S02_ Beybisininannesi ben trendyoldan aldım 3-4 ay oluyordur kuzum indirimde denk getirmiştim şimdi benim aldığımda 250-300 olmuştur
Fundabshn Beybisininannesi Canım ben 3 tane 5 li set aldım ama hiç birini kullanmıcam çünkü hastane çantama 2 tane 10lu set koydum yeter diye düşünüyorum 😊💙 Birini e bebekten aldım diğerini ise madre bebek sayfasından yaptırdım 💐
Poyrazin_annesi https://resimyukle.io/r/C1PfpSrjpF 1 tane 10 lu set 2 tane 5 li set cok rahat yetıyo ben bunları aldım . ama annemler 2 tane daha 5 li set almşlar
Beybisininannesi S02_ 😵💫 herşeye bu kadar zam olmamalı ya… inş şu kasım indirimlerinde azcık daha uygun olur
S02_ Beybisininannesi aynen ya bekliyorum bende tencere alasım varda 😂😂 inşallah uyguna güzel bi marka denk getirirsin canım benim