Ablam orada yaptı dogumunu. Çok memnundu gayet ilgilenmisler. Eskiden pek iyi şeyler demiyorlardi hastane hakkında ama şu an çok çok değişmiş. Ben de muayene için gittim o kadar memnun kaldım ki hastane tertemiz, kalabalık yok, doktorum çok ilgili güler yüzlü, 15-20 dk yakın odasında kaldım. 12 hafta olana kadar hep özele gitmiştim boşuna gitmişim. Bir de Zeynep Kamil hastanesi tam kapsamlı anne-cocuk hastanesi o yüzden içim rahat şekilde doğumunu da orada yapmak istiyorum.