Esraustaoglu Merhaba anneler ❤️ Eşim covid 19 a yakalandı şükür ben covid olmadım annemlerde kalıyorum ama grip oldum burnum tıkanıyor bazen nefesi yarıda bile alıyorum 😭 ne yapsam bir türlü geçmedi doktorda ilaç yazmıyor bana önerebileceğiniz bir şey var mı gribi nasıl atarım vücudumdan 😭
Btlfth Esraustaoglu bende hala tam iyileşmedim ama zencefilli bal yiyerek azaldı çok şükür ıhlamur içebilirsiniz limon mandalina gibi C vitamini çok tüketin geçmiş olsun
Hulyaaaa Esraustaoglu Oncelikle geçmiş olsun test yaptırdınız mi? Kovid değilim dediniz de. Bende şuan gripim ve testim pozitif . Test vermediyseniz test vermeniizi öneririm. Ve bol su içmenizi
Black-34 Esraustaoglu Çok geçmiş olsun ah çok kötü kendimi anlatsam nefes alamıyorum resmen öleceğim sandım öksürmekten o kadar kötü oldum ki bugün hala hastayım yeni nefesim açıldı çok şükür Allah size de şifa versin. 🙏 Öncelikle bol su bol bol çorba meyve meyve suyu gibi besinler kara biber katın çorbalara kaşıkla pekmez yedim her gün 1 kaşık. Çay vs içtim boğazımı hep yumuşak tuttum salep tükettim çocuk şuruplarından bir kaşık faydalandım haftam yüksek benim 30+6 annem sağlıkçı ölçekle ayarlıyor çay kaşığı çocuk ilacı içtim ama aynı saatler de misal akşam 8 sabah 8 gibi yemek mutlaka yedim iştahım olmasa da burun kanaması falan yaşadım beterdi valla hala hastayım ama nefesim baya açıldı
Esraustaoglu Black-34 çok geçmiş olsun sizede ❤️❤️ Dediklerinizi dikkate alacağım çok teşekkür ederim inş bir an önce toparlarsınız 🥰
Gulsahdogan Ben çok ağır grip atlattım. Bol sıvı tüketmeni öneririm. Yat dinlen hiç bi şey yapma. Günde 2 kez parol içtim bide. Belki faydası olur. Mandalina, portakal, mercimek çorbası, et bunları tüketmenide öneririm
Esraustaoglu Gulsahdogan Çok teşekkür ederim dikkate alacağım söylediklerinizi inş bir an önce iyileşiriz hepimiz şifa bekleyen tüm hastalar ❤️🤲