Merhabalar daha 32. Haftadamızdayız doğumla ilgili doktorumuzla da herhangi bi ön konuşmamız olmadı. 100 kilo ile hamile kaldım şimdilik 102,5 ancak olmuşum. 106 107 ile doğuma girsem tahmini. Acaba böyle yüksek kilolarda sezaryen veya normal deneyimi olanlar bilgi verebilir mi. Herhangi bi doğum şekline engel görüldü mü kilonuz.