37 haftanın içindeyim 38 olcam allahın izniyle bugun 2 gibi lavaboya gittim snrasında kanama gibi leke geldi nısan için kıvamlı olduğunu okumustum ama benmki kıvamlı değildi adet görcekmisim gibiydi az bişey geldi hemen doktora gittim açılmam 1 cm sancılarım zaten vardı ama çok yüksek çıkmadı bugun eve gönderildim bugunde gelir 1 haftayada gelir dedi doktor 🤷🏻♀️