sedayener- Melisaaaa3542 bilmiyorum bende doğumu orda yapıcam dün konuştuk o şekilde söylediler canım
Melisaaaa3542 Sancakvsl evet tahir özgüdüer bu sene de doğum yapıxam yine orda ekibi inanılmaz güzel bi hastane özellikle hemşireleri aşırı ilgili ama bu sene kesin 5000 olmuştur diye düşünüyorum
Sancakvsl Melisaaaa3542 doktorun bıçak parası alıyor ayriyetten ondan dolayı fazla ödüyorsun. Cınarlıdada iyi doktorlar var hastane fiyatı oluyor hiç degilse