Nurcandeniz KIZLAR slmlar herkese bu haftalarda bel ağrısı kasık ve bacak agrısı çeken var mı yerimden kalkamaz oldum yardımm😕😕
BuFi2012 Nurcandeniz aynı günlerimiz canım. Benimde bel kasık ağrısı var. Rahmime baskı artı bide sanki ortadan ayrılıyomuş gibi tuhaf tuhaf ağrılar. Yatakta dönememe kalkamama... say say bitmiyo. Doktorum son ay olan şeyler bunlar dedi
Aysel49 Nurcandeniz aynı şeyleri yaşıyoruz kızlar bende sizin durumunuzdayım perşembe günü doktora gidicem kontrole bakalım ne diycek
4283eslem Nurcandeniz kendimi ters dönmüş te kendini düzeltememiş kaplumbağa gibi hissediyorum çok zorlaniyorum çoookkk
Alisinannesi Bende oturup kalkamıyorum kuyruk sokumunda çok ağrı var birde bel ağrısı tabi 😣 allah hepimize kolaylıklar versin
Aysenurtsr Bu haftalarda artik normal bunlar hanimlar. Doguma hazirlaniyor gunler yaklasiyor. Az daha sabirli olalim hepimiz sirayla alicaz kucagimiza gecicek :)
BuFi2012 Nurcandeniz erkek canım benimki. Normal doğum düşünüyorum net bi tarih yok 3 hafta içinde gelir demişti bakalım
Nurcandeniz BuFi2012 benimki si de erkek bana 42 ye kadar bekleyelim dedi bende normal istiyorum bakalım rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin