MerveMuhammetYusufLina ben yaptırdım, çok şükür bir sorun çıkmadı ama ölçümde biraz ensesi kalın gibi demişti doktor yani sınırın altında ama genele göre kalın çıkmıştı. Bir hafta sonuç çıkana kadar içim içimi yedi, çok şükür bir şey çıkmadı. Ama yine olsa yine yaptırırdım, Allah korusun olumsuz bir durum ihtimali varsa da ona göre psikolojimi hazırlamış olmak isterdim. Bana kalırsa tüm bu taramalar, kontroller arasında en önemlisi iyi bir perinatolog tarafından yapılan detaylı ultrason. İkili taramayı yaptırmayacaksan bile detaylıya mutlaka gir 😍