BetlBalc böyle birşey yaşamadım ama ınstagramda çok iyi bir doktor takip ediyorum gecen bir doğum videosu paylaşmıştı kadının sezeryan ve kadının suyu çok fazlaydi resmen çeşme gibi akiyordu ve doktor doğuma çizme ile girmişti bir bakin instagramda furkan kayabaşoglu olarak geçiyor benimde en büyük korkum suyumun erken bitmesi herşeyin azıda fazlasıda zarar demekki 😏 güzel doğumlarınız olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alın bebeginizi👼🏼