Eslemmiraaa Merhaba 5 haftalık’ken gittim kalp atışını duyamadık şuan 6+3 teyiz yarın kontrolim var sizce duyar mıyım ? Ve alttan vajinal bakarız dedi baktırmalımıyım kalp atışını duymazsak ?
Kubratrn Eslemmiraaa duyarsınız ama duramazsanız panik yapmayın küçük olduğu için duyulmayada bilir doktorunuza gücenin alttan bakmak zararlı değil mi kendi tercihiniz birkaç gün daha bekleyip baktıra da bilirsiniz
Fulyaaa1 Eslemmiraaa 6+4 duymuştuk. Vajinal muayeneden korkmayın bende ilk zamanlar oluyordum zaten zararı olsa yapmazlar 🌸
mry_mst Eslemmiraaa Bende 5+3 de duydum 🥰 ilk hamileliğim de vajinal muayene olmuştum korkmayın doktorunuzda iyiyse bi sorun olmuyo genelde 7. Haftada duyuluyo zaten o zaten biraz daha sabredin 🌸
Semra12344 Eslemmiraaa merhaba bende normal ultrasonla kalp atışını duyamayıp iki kez alttan muayene olmuştum. Öylelikle kalp atışını duyduk hiç de birşey olmadı korkmayın
ayferekal mry_mst 5+4 gördük atışlarını ama küçük diye duyurmadı doktorum 6+4 gidicem inşallah duyarız sag salim 😇🤲🏻
ayferekal Eslemmiraaa bende 5+4 gördük ama duymadık küçük dedi suan neron dalgaları göndermeyelim hiç dedi 6+4 de randevum var ınşallah duyarız sag salim kucagımıza alırız inşallah sizde duyarsınız 😇🤲🏻
Zynp44 Eslemmiraaa 7 8 hafta arası duydum bana kalırsa vajinal muayene yaptırma 8. Haftaya kadar kesin duyuyorsun zaten acele etme