Bende hem nefes darlığı hemde oturduğum zaman veya ayakta dururken sırtımdan bir yorgunlukla gelen nefes darlığı oluyordu . İlk hamileligimde son haftalarda hissedip bunda 22 de hissedince panik yapıp kardiyoloji ye gittim . Kalbinde problem yok ama kilo artışı veya hamilelikten dolayı gayet normal dedi bu haftalarda başlar , kansızlığlkta yapabilir dedi .