_Mina_ Papatyamevsimi-89 gece hareketlerinden dolayı uyuyamadım biraz uykusuzluk var ama güçsüz hissetmiyorum birde grip oldum yeni geçiyor burnun hala akıyor dün sağlık ocağında kalp atışına baktırdım sorun yok Allah’a şükür normal herhalde
Papatyamevsimi-89 _Mina_ benim malesef etmiyor sabah gideceğim ve yoğun enfeksiyon geliyor ve ishal gibiyim
Papatyamevsimi-89 SgeceC benim şuan etmiyor malesef bir de stres yaptım evde yalnızım diye 😞Doktorum normalde herseye normal derdi ilk defa ısrarla sabah gel diyor
SgeceC Papatyamevsimi-89 muhtemelen ister istemez sıktınız kendinizi son dönemde endiseli olmamiz cok normal doktorunuzda demekki tedbirli davranmak istemiş iyidir bebiş insallah hayırlı haber alırsınız sabah🙏
_Mina_ SgeceC aynen bende hep takip ediyorum kuzenlerim filan da diyo 2 gün uyuduğu oluyormus bu haftalarda bende pek endise etmemeye çalışıyorum
_Mina_ Papatyamevsimi-89 endişe etmeyin inşallah sorun yoktur stres olunca hareket etmezmiş sakin olmaya çalışın allah yardımcımız olsun 🤲🤲
_Mina_ Papatyamevsimi-89 bu arada bugün yemek güzel yedim su içmeme de cok dikkat ederim enfeksiyonum yok ama belimde agrı oluyor yalancı sancı olabiliyormuş
_Mina_ Papatyamevsimi-89 ayyy cok şükür cok sevindim hareket etmeyince genelde büyüyor diyorlar iki hafta öndeymiş bide maşallah inşallah bende haftaya cok güzel haberler alırım 🤲🤲🤗🤗