Hanımlar geçmeyen bi enfeksiyonum var ilaçta kullanıyorum her hafta tahlil veriyorum yok geçmiyor asla. Biraz da idrarda protein çıktı vajinamda batma hissi ve ağrı var. Ayrıca gripte oldum onun için de ilaç kullanamıyorum 36+2yim her şey şu an çok zor :( önerebileceğiniz bir şeyler var mı?