Bskaymazz1 evet az önce kilodum kan içinde kalmış . Doktor kanaman olabilir korkma diye uyarmıştı zaten . Çatı kemiklerim normalde zaten acıyordu . Muayeneden sonra yürüyemedim bacağımı kaldıramadım araba sallandıkça bağırdım . Ama korktuğum kadar acımadı muayene sırasında . 1 cm açıklığım varmış .