Ben de daha bugün verdim söylenilenleri ve yapılanları şöyle sıralayım
Gece 12′den sonra bir şey içmek ve yemek yasak, su bile
Sabah aç karnına açlık kanını alıyorlar
Kanı alır almaz eczaneden aldığın glikozu içiriyorlar ama tek seferde kafaya dikmeni istiyorlar
1 saat bekletip tekrar kanını alıyorlar ama bu 1 saatte de su bile yasak
Kesinlikle çok hareket ettirmeyip dolaştırmıyolar ve mide bulantısı baş dönmesi şikayeti olup olmamasını belirtmeni istiyorlar