Betis benimde sağ ayağım çok şişiyor nasıl oturacağımı şaşırdım köşe takımı kullanıyorum tam köşeye geçip ayaklarımı uzatıp arkaya yaşlanıyorum kalkarken bebiş sıkışıyor uc tarafta oturuyorum ayaklarım yerde için şişio yerde oturuyorum zor kalkıyorum bilemedim nerde nasıl otursam acaba