Sarac06 Çok belirgin olmayan bir silik çizgi var inşallah hamilesindir canım rabbim bizlerede nasip etsin 🤲🏻
cnn34 Gizce23 gördüm canım benimde böyleydi beta 14 çıktı hayırlı olsun inşallah adet günnü bekle öyle kan ver çünkü düşük çıkınca insanın psikolojisi bozuluyo😀
Gizce23 cnn34 yaa cidden mi cok sevındım cok cok sılıkmıydı gormek bıraz zor cunku cızgıyı hatta zaman geçtıkce yok oldu gıbı oldu cizgi :) Yarın kan vericem inşAllah hamileyimdir adete kadar dayanmam :)
cnn34 Gizce23 evet canım ilk başta gördüm silikti bazen gözüküyo bazen gözükmüyodu adetime 2 gün vardı😀 sonra 4-5 saat sonra bidaha yaptım ama hiç su içmedim idrarım koyu renkteyken yaptım çok daha belirgin çıktı
Gizce23 cnn34 ayy bana çok büyük umut oldunuz valla yarın kan vericem içim içime sığmıyor inşAllah Rabbim nasip etmiştir :))
Merveonay Gizce23 ben göremedim ama belki çok yeni olduğu İçin vardır fotoda belli olmuyordur adetinin gecikmesini bekle canım