Hrygkcshn 39+1 haftadayım bebek hareketsiz çıkıyor yarın sabahtan yatış verdi 1,5 cm açıklığın var dedi suni sancıyla başlayacak doğumum eğer olmazsa mecburi sezeryan yapacak biri içimi rahatlatsın dua edin lütfen
honeyland Hrygkcshn hareketlerini hisediyormusunuz peki hiç hareket etmiyor mu yoksa haftamız aynı bende yarın gideceğim cunkü doktora
Dilara0638 Hrygkcshn banada öyle oldu hem hareketsizdi hemde kalp atışları düşük çıktı aynı şekilde yatış verip önce suni sonra olmazsa sezeryana alacaktı ama bi gündüz bide akşam nstye aldı düzeldi kurtardık şükür üzerinden bir hafta geçti şuan iyiyiz ama o günün stresi çok kötüydü seni çok iyi anlıyorum allah yardımcın olsun 🙏
Prenstalha Hrygkcshn hiç korkma suni sancı çektim 6 saat sonra normal doğum yaptım. Dua et hayırlısı ile doğum yapsrısn inşallah
Hrygkcshn honeyland kasılma hissediyordum sadece bir yerde toplanıyordu bebek uzun süre hissetmiyordum yine riske atamayız dedi suniyle başlayalım dedi bakalım
Tolsel Benim de 39+0 hala tık yok hareketleri dikkat et dedi dr ilk kızımı suni sancı ile doğurmuştum o yüzden bu sefer kendi gelsin diye dua ediyorum yanlış anlama suni sancıdan değil benim uzun sürdü diye