baby74 Uyku mide bulantısı yanması var.. adetime 8 gün kala hastanelik oldum baş dönmesi mide bulantısı ile.. beni acilden kulak Burun Boğaza sonra kadın doğuma çıkardılar.. kadın doğum 4 Kasım’da kan ver dedi çıkar mı acaba.. tahmini 3 haftalık çünkü.. siz nasıl öğrendiniz belirtiler var mıydı şu anda da yanma var uykudan uyandım alt karın bölgesinde hafif ağrı var adet olacakmış gibi ama benim hep şiddetli olurdu bu hafif
Btl-Als baby74 Batım aynı seninle bende az önce test yaptm çizgi var ama rengi yok gibiydi bilemedim daha çok var sayılırya belki yanılabiliriz belirtilerimizde aynı bu arada 1 haftadan fazladr ağzımda acımsı bi tat var ama çözemedim daha
Zehraumut baby74 benim de kasımın 7 e adetim bende de belirtiler var normalde benim de adetime 1 hafta kala başlar ağırlarım ama 4 gündür kasık ağrısı var tuvalete çıkma ve en önemlisi artan akıntı benim normal akıntım sıvıydı şuan ise 1 haftadır yapışkan bir akıntım var sürekli acıkıyorum falan hakkımızda hayırlısı birde bizde planlı olan birşey değil korunuyoruz 3 aylıkken kalbi durmuştu daha önce birde geçen aydan yani eylülde kimyasal olmuştu ve ben ara vermek istedim artık eşimde kabul etti korunduk ama nasıl olur bilmiyorum vücudumu iyi tanıyorum hamile gibi hissediyorum kendimi şuan olması da hiç iyi olmıcak eşimlede sorunlarım var nasıl yapıcam hiç bilmiyorum 🤦🏼♀️
Btl-Als baby74 Testte güven olmuyor kanda da çıkmsa iyice stres yapcaz bilmiyorum valla sen hangisini istiyorsan onu yap ben erken kalkabilirsem gidecm hayırlısı olsun adımıza
Bfduam baby74 olmayan var mı acaba,adet olmak daha iyi önü girmektense. Ovülasyonla takip ettin mi bu ay, kaçıncı günün yumurtlamadan belki erkense ondan çıkmamıştır testte?
baby74 Bfduam atmayı bilmiyorum ama o postu açan kadının ortadaki testin aynısı sadece bir tık daha beyaz bence markadan markaya testlerde de değişiyor
Btl-Als Bfduam https://imgyukle.com/i/kNZseP https://imgyukle.com/i/kNZDaY https://imgyukle.com/i/kNZpPq