Cglnrskmk Beyzab doktora gittin mi canım ? Merak ettim sonucunu. 2 gün önce yazmışım hatta ama kendime yanıtlamışım 🙈😀
Beyzab Cglnrskmk canım gittim sonuc iyi çıktı üçlü test içinde cuma günü gidicem kızımız oluyor 🥳❤️ 1.
Cglnrskmk Beyzab çok sevindim canım 🥰 üçlü testi kendi tercihinle mi yaptırıyorsun yani sonuç iyi çıkmış yoksa doktor mu önerdi ?
smuhadov Merhaba bizimde 2 li taramamız düşük riskli çıktı burun kemiği var ve ense kalınlığı normal ama doktprumuz 1 ay sonra 4lü yapalım dedi açıkçası yaptırmak istemiyorum insandan strese sebep oluyor 😔