ArzuDerinD 35+3 gunluk olduk agrilar vs yarin dra gidicez ama aklimda erken dogumda vurulan ciger geliştirici iğne vurulan arkadaşlar yardımcı olabilir mi? Kuveze girmemesi için ise yariyor mu? İlk kizim 35 de dogdu 11 gun kuvezde kaldi igne vs yoktu o zaman…
Plncnr-dnsn ArzuDerinD evet canım ciğer gelişimini en az 1 2 hafta öne atıyormuş benimde 33 haftalıkken erken doğum riskim vardı açılmam olduğu için 2 doz iğne yaptılar ne olur ne olmaz diye doktor küvezde yatmaması için dedi