Senemeda kilisteyim ben gittiğim yerdeki makinenin adını sorduğumda robotx demişlerdi bana alexandrite in bi çeşidi sanırım. O kadar çok çeşit var ki gerçekten düzgün bulmak çok zor. Jel kullanmadan yapılıyo benim söylediğim. Az bi yanma hissi oluyo ama ağdaya kıyasla çok daha az bi acı ve hemen bitiyo zaten. Önceden buz lazere gitmiştim jelli cilt yüzeyinde kaydırarak yapılıyodu hiç acı hissettirmiyo diğerlerine göre çok uygun fiyatlı ama etkisi çok az aylarca gittim bırakınca tekrar geri çıktılar