S02_ ben lazer yaptırmış biri olarak söyliyim iyi bi yer bulursanız tekrar çıkmaz veya çok az çıkar. Ben ilk bi yerde 8 seans gidip güzel sonuç alamayıp bırakmıştım daha sonra daha iyi bi makine buldum iki seans gidebildim. Sonra hamileliğimi öğrenince bıraktım hepsi tekrar çıkıcak gittiğim seanslar boşa gidicek diye üzülüyodum başta kollarım tekrar çıktı sonra hepsi kendiliğinden döküldü ve çıkmıyo şimdi ki ben önceden her hafta kol alan biriydim çok hızlı çıkardı. Aynı şekilde bacakda öyle koltukaltı yok denicek kadar az ve geç çıkıyo tüyler o kadar incelmiş ki çıksa bile görünmüyo. En geç biten yerlerden biri özel bölge olduğu için orda çıkıyo ama eskiye göre çok az daha geç ve zayıf çıkıyo kökleri çok zayıflamış öncesinde hep jiletle aldığım halde bu kadar ince şimdi. Bebiş doğduktan en az 3 ay sonra gelebilirsin diyorlar hemen tekrar başlamayı düşünyorum