Kızlar SGK’dan çalışmadığın aylar için maaşını alabiliyormuşsun. Bugün SGK görevliler geldi. Covidden sonra 26. Haftaya çekildi ama tam olarak bilmiyorum arayın sorun dedi. Yakın zamanda doğum öncesi ve sonrası izin alıp sgktan para alan oldumu yardımcı olurmusunuz