Hazalcmr_ Merhabalar kızlar ben şu an gebeliğimin 36+5 haftasındayım bebeğim 2 hafta geriden geliyor aranızda bunu yaşayıp sağlıklı şekilde doğum yapan var mı çok korkuyorum