Merhaba canım, Rabbim sabırlar versin. Bizimde bebeğimiz 30 haftalıkken karnımda vefat etti fazla anomalisi vardı trizomi13’tü biz aldırmayı tercih etmedik. Bebek denemek için 6-8 ay beklememiz tavsiye edildi. Sürecimiz doldu istiyoruz ama henüz gebelik durumum yok. Prof bi doktor gebe kalmadan önce mutlaka folik asit kullanmam gerektiğini söyledi. İyi beslenmem gerektiğini söyledi. ÇÜNkü folik asit bu nöral tüp defektlerinin önüne geçiyomuş. Ayrıca sakın moralini bozma. İnternette bu şekilde gebelik geçirip sonradan hamile kalıp sağlıklı bebeği olan çok fazla kişi var. Allahın izniyle yemene içmene takviyelerine dikkat et kendine iyi bak 🌷