mhdmraa Herseyinhayirlisi75 normalde ozelde muayene oluyorum bugun devlet hastanesine gittim doktor moralimi alt üst edip gönderdi. Gebeliği sonlandıralım dedi kabul etmezsen zaten düşük yapacaksın dedi bu hafta parça düşürürsün sonra bana gel dedi
mhdmraa Herseyinhayirlisi75 kendi doktoruma pazartesi gidecem iinşallah görünür. Aynı gun ikisine de gittigimde 5 haftalikken devletteki kese yok demişti özelde kese görmüştüm o yüzden devlettekine pek güvenmek istemiyorum ama içime kurdu düşürdü bir kere