Kızlar merhaba bu gün 5haftalik yeni öğrendiğim beebgim için doktor kontrolündeydim kesenin dışında rahim duvarında kanama görüldü kesenin yanında doktor hiç kalkmamak üzere yaticaksn bol bol istirahat ediceksin merdiven çıkmak yol yürümek yok dedi başına gelen var mı size zahmet bilen varsa beni bilgilendirebilir mi?😔