SEmerry 1yildirim-bebek maşallah gebelik şekeri falan mı var ? Doktorunuz kilosu için ne diyor çok merak ettim 🤭
1yildirim-bebek nslhnyldz yok bir haftada gelisimi önde bide dogumum bikac gune olcak zagen o yuzdn bu kiloda olmasi iyi bence 40lara kadr gtmicek yani
Hatice_esila -Ozge- banada bugün gittim 2250 dedi kızım olacak Allah izin verirse çok iyi kilosu dedi ama sanki az geldi gibi 🤪🙈
1yildirim-bebek -Arya- yok canm ben riskli gebelikuen yatoyorum hastanede bi kac gun sonrada dogum olcak oyle 40lara falan gtmicek yani gelisimi bir hafta onde bide doguncada dusuyo zaten kilo
-Ozge- Hatice_esila valla millet bu haftalarda 3kg üzeri diye yazıyor bende diyorum acaba bebeğim geridenmi geliyor 🤷🏻♀️ doktorum normal hatta 1 hafta önde gelişimi diyor kafam iyice karıştı
1yildirim-bebek SEmerry yok cok sükür ben riskli gebelikyen 2 buçuk aydir hastanede yatıyorum yata yata buyüttün cocugu bide hastanenin yemekleri yaramiş diyo😀😀ama ben her gün muz ve sütle cici bebeyi karistirip yedim meyvemide eksik etmedim cok sukur 😀😀
SEmerry 1yildirim-bebek Çok geçmişler olsun sağlıkla kavuşun inşallah bende muz yiyorum her gün süt içiyorum ama cicibeyide ekleyim bari 😂
SEmerry 1yildirim-bebek Çok geçmişler olsun sağlıkla kavuşun inşallah bende muz yiyorum her gün süt içiyorum ama cicibeyide ekleyim bari 😂
Hatice_esila 1yildirim-bebek bende geçen aylarda cicibebe yiyordum bayağı almıştı kilo iki haftaya yakın önden gidiyordu ama bıraktım yemeyi sanki durdu kilo alımı eve gelir gelmez ilk işim cicibebe almak oldu 🤣
Hatice_esila 1yildirim-bebek şeker rahatsızlığınız var mı öyle duymuştum şeker hastalığı olanlarda bebekleri kilolu doğuyormuş diye
esranin_bebisleri2 1yildirim-bebek bende 36 haftalıkken 3600 dogurdum doktor gelısımını tamamladı dıye sezeryana aldı yanı bence normal erkek bebekse daha da normal :)
1yildirim-bebek emrbalayse ben almadim fazla galiba birazdnda ondan olabilor ama doktr erken dogum olcagi icin iyi dedi yani
1yildirim-bebek esranin_bebisleri2 evet erkek bebek erken dogum olcagi icin gayet iyi bence yoksa cok kucuk olurdu bide illa o kiloda dogmuyoki dusuyo kilosu dogunca
-Arya- 1yildirim-bebek Maşallah 1 hafta önde değil daha çok bence, 37 38 haftalıklar o kg de oluyor 🥰 sağlıkla alın kucağınıza
1yildirim-bebek -Arya- perinataloktan iyi bilemicem canm ama erkn dogum olcagi ocin biraz iyi olmasi guzl bence hepimiz saglickla alalm insllh