kızlar hep burda okuyordum haftalar ilerdikçe hareketler azalıyor diye. annem de tembih ediyor sen hareketlerine alışıksın az hareket ederse korkma diye ama inanın dün gecw 3 ten 5 buçuğa kadar hiç durmadı eli ayağı. hele ki kendini titreşime falan alıyor resmen 😂😂 burnum çok tıkalı biraz sağıma yatayım dedim onun hareketinden uyuyamadım. gün içinde de çok hareketli karnımı sertleştiriyor sonra yumuşuyor ayaklarını hissediyorum resmen. doğumdan önce böyle kıpraşması normal mi acaba?
bir de çocuğum çok mübarek sabah ezanı okunduktan sonra kıpırdamayı kesiyor rutine bağladık 😂