Meralaksoy Ben normal hap şeklinde kullanıyorum gece 12de uyuyorum öğlen 11de uyanıyorum sonra öğlen 1 de bir daha uyuyorum akşam 4e kadar yani beni heppp uyutuyor He baş dönmesi yaptı ilk başlarda 😂
Seymaben elisamoms_60 8. Haftamda aşırı bi kanama geçirdim o günden beri kullanıyorum 17 hafta olmak üzereyim hiç bi yan etkisi yok tam tersine aşırı yararlı kanamamı durdurmuştu🌸
Semra007 Ben hem iğne hem tablet olarak kullanıyorum.7.haftadayım adet kanaması gibi geliyodu.şimdi kesildi.ilaç ağızdan çok yan etki yaptı bana.vajinadan koyuyoruz şimdi ama sonrasında iç çamaşırıma beyaz akıntı gibi bişey geliyo o neden anlamadım