Tekrarben Kızlar az önce alışverş yaptım 200 ₺ lik birşey aldım. Ödemeyi yaptım bildirim geldi sıparişiniz alındı diye ama uygulamaya girdiğimde siparişlerime bastığımda aldığım ürün çıkmıyor. Neden bole oldu param boşuna mı gitti bilen birisi yardımcı olabilir mi Lütfen
Seymaben Tekrarben canlı yardıma bağlanıp öğrenebilirsiniz🌸sipariş durumlarını vs görebiliyorlar çünkü
begonvilko Sistemsel bir durumdur belki canım. Ben de iademi kargoya vermiştim geçen gün, kargoda görünmedi ilk birkaç saat, sonradan göründü. Merak etme düşer sisteme. Düşmezse ararsın, mutlaka çözerler bence.
Aslylmz Yogubluk varsa yansımamıs olabilir canım onaylandı diye tekrar bildirim geliyor o geldimi? Eğer gelemdiyse biraz bekle gelmez hala görünmezse müşteri hizmetleriyle görüş