Ebusss1 Bugun alttan muane oldum 40+2 haftalık hamileyim lavaboya gittigimde peçete de yogun sarı akıntı vardı ama bilye tanesi kadar nişan myfı acaba enfeksiyonumda var normal akıntı mydı
gunesveguney Ebusss1 enfeksiyonum var bende aynı şeyi yaşadım sapsarı geldi peçeteye nişan sandım değilmiş Ya 39+1 olcam bende
Ezelaleyna Ebusss1 nisandir canım herkeste aynı gelmiyo bazılarında kanlı veya kahverengi bazılarında sarımsı seffafimsi geliyo benim sarı sümüksu balgam gibi geldi 37 de doktor Nisan dedi Internte de bakabilrsin herkeste aynı gelmeye biliyo
elifkrs Ebusss1 Bazılarında sarı geliyormuş canım demekki yanlış da bilgi vermeyeyim😊 benimki öyleydi en azından aksam sabaha kadar sancıyla nişanım geldi sabah doğum yapmıştım 38+4 haftallıkken
Ezelaleyna Ebusss1 daha olmadı canım 39 olduk daha dogramadim herkeste aynı olmuyo işte bazılarında Nisan geldi gün doğum yapan da var bekleyende ben hala bekliyorum 😂
Ebusss1 Ezelaleyna bende 40+2 oldum bekliyorum hala ya pazartesiye kadar gelmesi lazım yoksa suni sancı verilecek korkuyorum