Göbek çevresini oksayinca iniş çıkış yapiyor karnima bakınca görüyorum ama çok güçlü vuruş yapmiyor ,doktor nst çektir diyor şimdi hemen diyor korkuttu beni ama evde yalnızım eşim yok ve cok ağirim, hastane çok uzak sizce sabaha kadar bekleyeyim mi ?çünkü en azından ufak iniş çıkış yapiyor ?hareket etmesi için çikolata yedim bir defa güçlü vurdu..Şimdi ufak ufak sadece endişe etmeli miyim?Sabaha kadar beklemem gerekiyor eşim yok evde :(Enfeksiyonum da var rahimde batma yapiyor..Dün göğsümün altında hareketi vardi simdi göğsümün alti boş sanki göbeğim asagiya inmiş gibi