Bebos 29 haftalık hamileyim ağrım var halsizim neden acaba lütfen bu haftalarda olan bu şikayetlerle karşılaşanlar yardımcı olabilir mi
Merve_boylu Bebos bende 28+3 sırt bel ağrısı ve sürekli uyuma isteği oluyor normal diye düşünüyorum ağırlaşıyoruz sonuçta 🙏
2-prensesannesiii Bebos 29 haftaligim bende 1 haftadır akşamlari gaz sancısı oluyor doguruyorum sanıyorum . Halsizlik falan hep oluyor
Bebos sol kasığımda şiddetli bir ağrı yer yer geçiyo tekrar başlıyo ilk gebeliğim çok fazla korkuyorum