Ben kullandım çokta memnun kaldim. Yumos alıyorum hatta bazen ondan daha kalıcı kokusu var diyebilirim. Kisliklari çıkardım geçen gün hatta dolaplarım mis gibi koktu şuan o ilk koku kalmadı ama giydiğim kıyafetlerde alıyorum kokuyu. Yani bütün yaz gitmemiş kokusu öyle diyeyim