Ben tam 11 sene önce beyin ameliyatı oldum beynimde tümör vardı ve onun üzerine 5 ameliyat daha geçirdim göz kulak burun olarak özele gidiyordum doktorum özel klinik açmaya karar verince ortada kaldık üniversite hastanesi ne geçtim 35 haftalık hamileyim şuan bugün anestezi gördü ve beyin cerrahi gördü beyin cerrahi normal doğum yapma dedi ve sezeryan önerdi spinal anestezi olarak kadın doğum doktoru da aynı şekilde genel anestezi almamın tekrar risk olduğunu söylediler daha önce birçok kez narkoz aldığım için ama anestezi doktoru onay vermiyor tek sebep beyin ameliyatı olmam bn çok korkuyorum anestezi dışında bütün doktorlar spinal gibi kolay bir yöntem varken genel anestezi önermiyor ve bnde istemiyorum narkoz alınca aylarca vücudumun direncini toparlayamıyorum sizce özel hastane 35.haftada doğum için kabul eder mi çok korkuyorum lütfen fikir verin