Kızlar dün bir posta karşılaştığım çoğu bayanın yorumunu gözden kaçırdım kusura bakmayın o yüzden yeni bir post açmak istedim
Doğum ayına göre bakıyorum örneğin;
Anne (Mayıs)
Baba(Aralık)
Annenin en son adet ayı
Erkek ise 💙 kullanıcam
Kız ise 💞 kullanıcam