Kızlar bu durumun geçici olduğu söyleniliyor her yerde çoğu kişinin geçmiş ama insan yine de tedirgin oluyor. Benim detaylıda 20.haftada gorunmustu perinataloji en gitmemi söyledi doktorum gttim 2 tane kistimiz var suan 24.haftaya girecez hala gecmemis normal mi acaba daha geçmemesi? Ah canımı gördüm bugün ultrasnda öyle guzeldi ki kurban olduğum kıyamıyorum hiç😢 bütün taramalarımız temiz başka bir bulgu da yok kistten başka. Umarım sağlıklı olur. Sizlerin ne zaman geçti