Seymaas Evet ya ogün neden bahsediyorduk öyle böyle diye salı doğumum oldu ya o açiları hergün çekmekten se doğurmak daha iyiymiş bir anlık çekiyon bitiyor ama o sançilar 9 aydır yaşamadığım şeyi o bir hafta da yaşadım ve hamileliği işte o an anladım zormuş çünki benim aylarım çok rahat geçmiş ti sorun suz.... İnşallah sanada Rabbim kolay Doğum nasıb eder bol bol yürümek çok faydalı ihmal etme sançin bile olsa kalk gez evde azda olsa hem rahatlatıyor hem Doğumun da açilmasına faydalı oluyor... Rabbim tüm herkese kolay sağlıklı Doğum nasib etsin.....